Początek.

Niedawno powitaliśmy Nowy Rok. Wraz z nim pojawiły się nowe postanowienia, nowe plany i zmiany w życiu – mam nadzieję na lepsze. Wśród tych wszystkich przemyśleń narodził się pomysł na bloga. Pisanie zawsze sprawiało mi dużą przyjemność, więc postanowiłam połączyć to z inną moją pasją. Stąd też tematyka, którą zdecydowałam się tutaj poruszać – moda, wizaż, uroda – ogólnie rzecz biorąc to, co kobiety lubią najbardziej. Mam nadzieję, że wszystkie informacje, porady i recenzje, którymi zechcę się z Wami podzielić będą przydatne i ciekawe. Początki zawsze są trudne, ale liczę na powiększające się grono czytelniczek a może nawet czytelników. Zachęcam także do zostawiania swoich uwag (tych pozytywnych jak i krytycznych) w komentarzach i zapraszam do lektury. ;)

Skomentuj

