Podkład MAC Sculpt.

Moim ostatnim odkryciem, z którego jestem niezmiernie zadowolona jest podkład Mac Sculpt. Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że na dłużej zagości w mojej kosmetyczce. Jeszcze nie spotkałam kosmetyku, który by w takim stopniu spełniał moje oczekiwania. Jego największą zaletą jest doskonałe krycie (potrafi naprawdę dobrze kamuflować np. zaczerwienia, pękające naczynka itp.) przy czym nie tworzy nieestetycznego efektu maski, idealnie wtapia się w skórę i sprawia, że twarz jest gładka, wręcz aksamitna, wygląda zdrowo i naturalnie. Kolejnym atutem jest trwałość – bez problemu utrzymuje się na buzi przez cały dzień. Jeśli chodzi o dostępne kolory, to wśród ciepłych i zimnych odcieni na pewno każda znajdzie coś dla siebie. Nawet ja, mając bardzo jasną cerę, trafiłam na ten idealny – NC 15. Warto wspomnieć, że oprócz wszystkich zalet ‘wizualnych’ podkład ten ma również właściwości pielęgnujące i odżywcze a to dzięki zawartości takich składników jak kwas hialuronowy, wyciąg z drożdży i masła shea, witaminy C i E oraz wyciąg z nasion tamaryndowca i liści haberlei rodopskiej. Jedynym minusem może być cena, aczkolwiek uważam, że warto wydać te 140 złotych.
Jest to kosmetyk, który gorąco polecam wypróbować, zwłaszcza tym osobom, którym zależy na mocniejszym kryciu oraz nawilżeniu i odżywieniu cery.
A jakie są Wasze ulubione podkłady?

P1060992

One thought on “Podkład MAC Sculpt.

  1. Właśnie udało mi się zdobyć próbkę tego podkładu, będę testować :) Moim ostatnim odkryciem jest Clarins Extra Firming razem ze Smashbox Liquid Halo.
    Pozdrawiam

Skomentuj

