Włosom na ratunek!

Od wielu miesięcy szukam produktu, który odżywi i zregeneruje moje zniszczone włosy. Przetestowałam już wiele masek i odżywek, nawet tych z wyższej półki, ale żaden efekt nie był dla mnie w stu procentach zadowalający. Aż do momentu, kiedy wypróbowałam Maskę ze skrzypem polnym od Farmony. Tubka kosztowała zaledwie kilka złotych (7 albo 8, ale taniej też można spotkać), więc z ciekawości zaryzykowałam, tym bardziej, że lubię produkty tej marki. Wielkich cudów się nie spodziewałam, aczkolwiek zostałam bardzo mile zaskoczona. Już po pierwszym myciu zauważyłam znaczną poprawę kondycji moich włosów. Po kilku tygodniach stosowania są miękkie, błyszczące, nawilżone i widocznie zdrowsze. Mogę również stwierdzić, że zdecydowanie mniej wypadają (a z tym problemem też się zmagałam od dłuższego czasu). Odżywkę nakładam na mokre włosy, głównie na końcówki, nie spłukuję. Ma bardzo przyjemną konsystencję mleczka/kremu. Trzeba jedynie uważać, żeby nie przesadzić – zbyt duża ilość produktu może spowodować, że zamiast świeżych i lśniących włosów, uzyskamy efekt zupełnie odwrotny.

farmona

Okazuje się, że producent nie rzuca słów na wiatr – odżywka okazała się ratunkiem dla moich zniszczonych i wypadających włosów. Polecam!

A jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji włosów?
Pozdrawiam, P.

One thought on “Włosom na ratunek!

Skomentuj

