Cześć!

Przez dłuższy czas byłam nieobecna z powodu wyjazdu w góry. Dwa tygodnie z dala od miasta i zgiełku to prawdziwy odpoczynek dla duszy i ciała. Marzec już dawno za nami a ja przybywam z kolejną porcją kosmetycznych rarytasów. Ostatnio skupiałam się głównie na pielęgnacji, dlatego teraz postaram się zwrócić większą uwagę na produkty do makijażu. W tym sezonie kolory są jak najbardziej hot. Zaszalałam z zakupami, w moim kuferku pojawiło się trochę nowości, przetestowałam też kilka produktów do pielęgnacji dłoni i twarzy i już niedługo podzielę się z Wami moimi opiniami. A teraz wracam do przedświątecznych porządków.

Buziaki!

Skomentuj

