Krakowskie sklepy kosmetyczne warte uwagi.

Hej!

Niedawno zrobiłam sobie mały trip po sklepach kosmetycznych. Udało mi się kupić parę fajnych produktów w promocji, chociaż niewypały też się trafiły. Przy okazji znalazłam kilka ciekawych miejsc, które naprawdę warto odwiedzić, jeśli mieszkacie lub wybieracie się do Krakowa, to zapraszam do lektury. ;)

Drogeria Jasmin – ul. Długa – muszę o niej wspomnieć, gdyż całkiem niedawno pojawiła się w niej szafa Sleeka. Dla miłośniczek tej marki to z pewnością dobra wiadomość. Poza tym sklep oferuje dużą gamę kosmetyków naturalnych, jak chociażby Sylveco czy Baikal Herbals, które nie są tak łatwo dostępne stacjonarnie.

Dogeria Firlit – ul. Długa i ul. Starowiślna – warto zajrzeć ze względu na szeroką ofertę kosmetyków kolorowych, m. in. Inglot, Hean, Bell.

Lawendowa Mydlarnia – ul. Długa i ul. Karmelicka – sklepik, w którym cudownie pachnie, obsługa jest przesympatyczna i kompetentna a na półkach naturalne produkty. Znajdziemy tam m.in. naturalne mydła, oleje i masła 100%, peelingi, maseczki i wiele innych produktów wartych uwagi.

Drogerie Hebe – ul. Floriańska i Bonarka City Center – to taki odpowiednik Rossmanna, ale ja osobiście wolę właśnie Hebe, gdzie moim zdaniem wybór kosmetyków jest troszkę większy i promocje ciekawe.

I na koniec dwa sklepy typowo zielarsko-medyczne, jeśli ktoś lubi tego typu produkty, to polecam:

Zielarnia Józefa przy ul. Józefa oraz Arnika na os. Strusia.

Mam nadzieję, że post okaże się dla Was przydatny. Macie jakieś ulubione sklepiki/drogerie?

 

Pozdrawiam!

P.

One thought on “Krakowskie sklepy kosmetyczne warte uwagi.

  1. Ja uwielbiam drogerie Hebe. Na prawdę dużo szaf tam mają, ciekawe marki, a obsługa mega sympatyczna :) Dlatego od kiedy go otworzyli u mnie, bywam tam prawie codziennie, ale niestety …. prawie zawsze z czymś wyjdę :D
    Buziaki :*

Skomentuj

