Alverde – olejek z dzikiej róży.

Uwielbiam kosmetyki wzbogacone o ekstrakt z róży, nie tylko ze względu na cudowny zapach, ale i wspaniałe właściwości i sporą zawartość witaminy C, B i A. Niedawno dostałam paczkę z Niemiec z kosmetykami Alverde, które bardzo polubiłam. Znalazł się w niej m.in. olejek z dzikiej róży, o którym chcę dziś napisać parę słów. Zacznę od tego, że słyszałam wiele skrajnych opinii na temat tego produktu, więc byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie.

 

P1070282pomniejszony

Kosmetyk zamknięty jest w maleńkiej (15ml) buteleczce z pipetką, co znacznie ułatwia aplikację i dozowanie odpowiednią ilość produktu. Zawiera olejek z dzikiej róży, wygładzający ekstrakt z jabłka, pełnowartościowe oleje roślinne, łagodny olejek migdałowy, ochronny olejek jojoba oraz olejek z pestek brzoskwini. Konsystencja nie jest bardzo gęsta, ale też nie za rzadka. Zapach jest dosyć przyjemny, różany jakby z ziołową nutką. Jeśli chodzi o działanie, to jestem z niego bardzo zadowolona. Nakładam go na noc, a rano twarz jest gładka, odżywiona i wypoczęta. Świetnie nawilża, wygładza i odświeża. Stosunkowo szybko się wchłania, ale na dzień pod makijaż nie polecam.

 

P1070294pomniejszony

Mimo, iż jest to produkt zalecany głównie do twarzy, to świetnie się sprawdza również do włosów, paznokci, dłoni, fajnie nawilża usta i skórę wokół oczu. Jest bardzo wydajny, 3-4 krople spokojnie wystarczają na całą twarz. Używam go już jakiś czas a jego jakby w ogóle nie ubywa. Nie jest to kosmetyk niezbędny, ale jeśli ktoś ma okazję go przetestować, to polecam. U mnie jak na razie sprawdza się bardzo dobrze.

Używacie olejków do twarzy? Macie swoje ulubione?

 

Pozdrawiam!

P.

2 thoughts on “Alverde – olejek z dzikiej róży.

Skomentuj

