Ulubieńcy marzec/kwiecień 2014.

 

P1070339

Czas tak szybko biegnie, kwiecień prawie za nami. Zbliża się długi weekend majowy i planowany przeze mnie wyjazd w góry. Cisza, spokój i odpoczynek od zgiełku miasta to coś, czego teraz potrzebuję. Mam tylko nadzieję, że pogoda dopisze. A póki co zapraszam na kosmetyczne podsumowanie dwóch ostatnich miesięcy.

P1070345

Na pierwszy ogień idzie żurawinowe trio czyli: odżywczo wygładzający krem pod oczy, inteligentnie nawilżający krem do twarzy na dzień oraz intensywnie nawilżające serum przeciwzmarszczkowe na noc od GoCranberry. Niedługo pojawi się osobna recenzja tych produktów, więc nie będę się teraz zbytnio rozpisywać na ich temat. Z czystym sumieniem mogę jednak powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z tej pielęgnacji, zauważyłam znaczą poprawę kondycji mojej skóry twarzy i wokół oczu. Buzia jest świetnie nawilżona, odżywiona i wygładzona.

P1070358

Pielęgnacja dłoni – wciąż szukam kremu idealnego. Przez ostatnie tygodnie bardzo dobrze sprawdził się Alverde z wyciągiem z granatu. Dobre nawilżenie i jedwabiście gładka skóra– to efekt, który utrzymuje się na dłoniach przez długi czas. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Może nie jest to jeszcze ideał, ale dobrze spełnia swoją rolę i póki co jestem z niego zadowolona.

P1070353

Paletek Sleeka chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. W swojej kolekcji mam ich pięć. Dobra pigmentacja, trwałość na powiece i spory wybór kolorystyczny zdecydowanie zachęcają do zakupu kolejnych zestawów. Shangri La Supreme mam w swoim kuferku już od dłuższego czasu, ale dopiero niedawno stała się moim ulubieńcem. Zawiera śliczne niebieskie odcienie, które są tak modne w tym sezonie, a także zielenie i dwa jasne uniwersalne kolorki. Przekonałam się, że błękit na powiece wcale nie musi wyglądać kiczowato.

P1070374

Pomadka Golden Rose Velvet Matte niejednokrotnie była zachwalana przez blogerki, więc postanowiłam ją wypróbować i nie żałuję zakupu. Wybrałam numer 09, jest to śliczny odcień koralowego różu. Nie jestem miłośniczką mocnych kolorów na ustach, na co dzień używam raczej zwykłego błyszczyka, jednak w ostatnim czasie Velvet Matte gościła na moich ustach stosunkowo często. Zdecydowanym plusem jest trwałość za niewielką cenę (ok 10-11zł). Szminka nie wysusza ust, łatwo się rozprowadza, równomiernie schodzi w ciągu dnia. Jeśli chcę uzyskać bardziej naturalny i delikatny efekt najpierw nakładam balsam na usta a następnie lekko wklepuję pomadę palcem. Na pewno skuszę się też na inne kolory.

Bez nazwy-1

Tusz Max Factor False Lash Effect jest moim faworytem już od dobrych kilku lat. Miałam ostatnio przygody z innymi tuszami, ale jednak ten nadal pozostaje moim numerem jeden, do którego postanowiłam wrócić. Idealnie rozdziela i wydłuża rzęsy, nie skleja ich, nie rozmazuje się ani nie obsypuje w ciągu dnia. Trzyma się na swoim miejscu przez cały dzień, jednocześnie nie sprawia trudności przy demakijażu.

P1070357

Właśnie a propos demakijażu polecam chusteczki oczyszczające z aloesem od Alterry. Słyszałam wiele negatywnych opinii na ich temat, ale osobiście jestem bardzo zadowolona z ich działania. Oczywiście nie używam ich do codziennego demakijażu, jednak w sytuacjach, kiedy potrzebuję zmyć makijaż a nie mam pod ręką płynu micelarnego ani mleczka, sprawdzają się bardzo dobrze. Można je również stosować do odświeżenia twarzy lub ciała, np. w upalny dzień. Są bardzo tanie, za opakowanie, które zawiera 25 sztuk zapłacimy w Rossmanie ok 3-4zł (ostatnio była promocja za 2,29zł, więc zrobiłam większe zapasy). Chusteczki bardzo dobrze zmywają makijaż, nawet ten mocniejszy, nie wysuszają i nie podrażniają mojej wrażliwej skóry, nie zostawiają lepkiej warstwy, są dobrze nasączone i przyjemnie pachną. Mam je zawsze w torebce i są moim zdecydowanym ulubieńcem.

Chyba troszkę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Piszcie w komentarzach, czy znacie któreś z tych produktów i jak sprawdzają się u Was.

Pozdrawiam ciepło i życzę udanego długiego weekendu!

P.

2 thoughts on “Ulubieńcy marzec/kwiecień 2014.

Skomentuj

