GoCranberry czyli żurawinowa pielęgnacja.

P1070411

O serii kosmetyków GoCranberry słyszałam już jakiś czas temu. Niedawno, zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami, zdecydowałam się na zakup trzech produktów właśnie na bazie żurawiny, którą wręcz uwielbiam: Inteligentnie nawilżający krem do twarzy na dzień, Intensywnie nawilżające serum przeciwzmarszczkowe na noc oraz Odżywczo wygładzający krem pod oczy, podobno stosowanie jednocześnie trzech kremów daje najlepsze rezultaty. Używam ich już ponad dwa miesiące, więc myślę, że mogę się już wypowiedzieć na temat tych specyfików.

P1070412

Na początek ogólnie o wszystkich trzech produktach: zamknięte zostały w poręcznych buteleczkach z pompką typu air-less, co umożliwia wygodną i higieniczną aplikację. Możemy dozować odpowiednią ilość kosmetyku, jednocześnie do środka nie dostają się bakterie. Dużym plusem jest przede wszystkim skład, który zamiast zbędnych konserwantów zawiera przyjazne i skuteczne składniki aktywne. Poza tym kosmetyki są hypoalergiczne i nie testowane na zwierzętach. Zapach jest dosyć specyficzny, aczkolwiek nienachalny, delikatny i świeży. Przy pierwszej aplikacji miałam co do niego mieszane uczucia, jednak szybko go polubiłam.

A teraz przejdźmy do konkretów:

P1070410

Z kremu pod oczy jestem chyba najbardziej zadowolona. Co prawda spektakularnie nie wygładził moich drobnych zmarszczek, jednak zdecydowanie poprawił kondycję delikatnej skóry wokół oczu. Czuję, że jest naprawdę bardzo dobrze odżywiona, nawilżona i bardziej jędrna. Konsystencja jest lekka i przyjemna, odrobinę wodnista, krem dosyć szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Idealnie nadaje się też pod makijaż. Wspomnę jeszcze, że mam wrażliwą cerę i wrażliwe oczy, które niejednokrotnie były podrażniane przez kosmetyki pielęgnacyjne. W tym przypadku nic takiego się nie dzieje, nie podrażnia, nie uczula. Myślę, że cena za 30ml nie jest jakaś wygórowana – ja zapłaciłam za niego 29,90zł. Mogę z czystym sumieniem go polecić, aczkolwiek nie wiem jak sprawdzi się przy cerze bardziej dojrzałej i wymagającej. Na moje potrzeby jest w sam raz i myślę, że jeszcze kiedyś do niego wrócę.

P1070409

Intensywnie nawilżające serum przeciwzmarszczkowe na noc sprawdziło się u mnie również bardzo dobrze. Zawiera witaminę C (która bardzo dobrze sprawdza się przy cerze naczynkowej), kolagen, hialuronian sodu, skwalan, witaminę E i oczywiście ekstrakt z żurawiny. Konsystencja jest lekka, łatwo się rozprowadza i nie zostawia lepkiej warstwy, dosyć szybko się wchłania. Na cerę działa odżywczo i wygładzająco. Czasami nie widzę potrzeby nakładania dodatkowo kremu na noc, gdyż poziom nawilżenia jest wystarczający nawet przy mojej suchej cerze. Nie posiadam zbyt wielu zmarszczek, ale delikatne linie, które powoli zaczynają się u mnie pojawiać stały się na pewno mniej widoczne. Myślę, że produkt ten do cery dojrzałej może być za słaby, jednak dla młodych osób, którym głównie zależy na dobrym nawilżeniu i zapobieganiu powstawania zmarszczek będzie bardzo dobrym rozwiązaniem.

P1070408

Ostatnim produktem z tej trójki jest Inteligentnie nawilżający krem do twarzy na dzień, który chyba najsłabiej się u mnie sprawdził. Mimo to nie mam do niego większych zastrzeżeń, bo całkiem dobrze spełnia swoją rolę – nawilża i odżywia. Jedynym minusem jest dla mnie pojemność – mimo codziennego stosowania ciężko jest zużyć 50ml w ciągu 3 miesięcy. Krem jest zbyt wydajny jak na tak krótki okres ważności, no ale coś za coś, takie uroki braku konserwantów. Działanie produktu jest w porządku, jednak chyba nadal będę szukać idealnego kremu na dzień.

A czy Wy słyszałyście o produktach GoCranberry? Jak sprawdzłiły się u Was? Piszcie w komentarzach!

Buziaki!

P.

4 thoughts on “GoCranberry czyli żurawinowa pielęgnacja.

  1. Krem pod oczy u mnie również sprawdził się super :) na pewno nie raz skuszę się na inne produkty GoCranberry . Interesujący blog – na pewno zajrzę tu nie raz :) Miłego wieczoru!

Skomentuj

