Ulubieńcy maj/czerwiec 2014.

Cześć dziewczyny!

Tradycyjnie co dwa miesiące na moim blogu pojawia się post z ulubieńcami. Zapraszam na zestawienie kosmetyków, które sprawdziły się u mnie najlepiej i których najczęściej używałam w maju i czerwcu.

P1070489

Zacznę od kolorówki:

P1070492

Niedawno skusiłam się na zakup bronzera marki The Balm – Bahama Mama. Na jego temat słyszałam dużo dobrego i wcale się nie zawiodłam. Oryginalne, kartonowe opakowanie zamykane na magnes przyciąga uwagę. Odcień jest naprawdę uniwersalny, pasuje nawet do mojej bardzo jasnej karnacji. Do tej pory używałam zazwyczaj bronzerów z drobinkami, jednak teraz widzę, że mat idealnie stapia się z odcieniem cery, wygląda to o niebo lepiej i daje bardziej naturalny efekt. Aplikacja to czysta przyjemność, chociaż osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z konturowaniem powinny uważać, aby nie zrobić sobie plam na twarzy (jeśli nałożymy od razu zbyt dużo produktu, może być problem z roztarciem). Trwałość jest naprawdę zadowalająca. U mnie trzyma się przez cały dzień na swoim miejscu, nie wymaga żadnych poprawek. Cena jak na kosmetyk, który daje tak świetne efekty, nie jest moim zdaniem wygórowana – ok 50zł.

P1070491

O paletce Barry M. Natural Glow pisałam tutaj . W ostatnim czasie do codziennego makijażu używam właśnie jej. W takich neutralnych kolorach cieni czuję się najlepiej. Dodatkowo róż, który znajduje się w paletce pięknie odświeża twarz, stosuję go bardziej jako rozświetlacz (w tej roli sprawdza się najlepiej). Zabieram ją ze sobą na wyjazdy, nie potrzebuję kilku paletek, bo cienie te sprawdzą się w makijażu dziennym jak i wieczorowym. Trwałość i pigmentacja jak najbardziej na plus. Cena również jest przystępna – ok 30zł.

P1070502

Dzięki lakierom Rimmel 60 seconds w końcu polubiłam malowanie paznokci. Kupiłam trzy kolory na promocji w Rossmannie: 320 rapid ruby, 430 coralicious oraz 513 let’s get nude. Myślę, że pojawi się tu obszerniejsza recenzja na ich temat, wtedy również dołączę zdjęcia jak prezentują się na paznokciach. Dla mnie największy plus to faktycznie szybkie wysychanie. Może nie jest to 60sec jak zapewnia producent, jednak czas jest naprawdę krótki, po kilku minutach (ja czekałam ok 5) można wrócić do swoich zajęć bez obawy, że coś się odbije na paznokciu. Poza tym fajny wybór kolorów, pędzelek ułatwia aplikację, jak na moje paznokcie całkiem długo się trzyma (kilka dni bez odprysków). Promocyjna cena to ok 7zł, więc myślę, że warto.

I na koniec dwa produkty z pielęgnacji:

P1070499

Bielenda Enzymatyczny peeling do twarzy to kosmetyk, który cały czas sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Ze względu na cerę naczynkową jedynie tego typu peelingi wchodzą u mnie w grę. Po zastosowaniu skóra jest delikatna, gładka, odświeżona i zdecydowanie bardziej promienna i oczyszczona. Nie podrażnia, nawet mojej bardzo wrażliwej i suchej cery. Konsystencja przypomina żelową galaretkę, ale bardzo łatwo i przyjemnie się ją nakłada na twarz i równie łatwo spłukuje. Wystarczy 10 minut, aby efekt był zadowalający. Ponadto zapach jest bardzo przyjemny, sprawia, że naprawdę można się zrelaksować. Największy plus tego peelingu (pomijając świetne działanie) to wydajność – tuba jest sporych rozmiarów, a aby nałożyć kosmetyk na całą twarz wystarczy naprawdę niewielka ilość.

P1070497

O maskach do włosów Biovax L’Biotica już niedługo napiszę osobną recenzję, bo jestem z nich niesamowicie zadowolona. Poprawę kondycji moich włosów widzę nie tylko ja, ale także moi bliscy. Stosowałam naprawdę wiele produktów do włosów, jedne sprawdzały się lepiej, inne gorzej, ale tak naprawdę dopiero po wypróbowaniu masek Biovax zobaczyłam tak spektakularne efekty.

 

To by było na tyle, jeśli chodzi o ulubieńców. Już niedługo pojawią się recenzje produktów, które właśnie testuję. Teraz mam więcej wolnego czasu, więc postaram się pisać troszkę częściej i bardziej systematycznie.

Miłego tygodnia Wam życzę!

P.

3 thoughts on “Ulubieńcy maj/czerwiec 2014.

Skomentuj

