Zakupy w lipcu.

Wczoraj wybrałam się do drogerii Jasmin (Kraków, ul Długa), czuję się w niej jak dziecko w sklepie z zabawkami. Szeroki wybór kosmetyków naturalnych, coraz więcej marek ciężko dostępnych stacjonarnie oraz liczne promocje zdecydowanie zachęcają do odwiedzenia tego miejsca. Zawsze wychodzę stamtąd z jakimś produktem i prawie pustym portfelem, tym razem nie mogło być inaczej.

P1070605

Akurat skończył mi się płyn micelarny, więc postanowiłam wypróbować ten lipowy od Sylveco, bo akurat był przeceniony. To mój pierwszy produkt tej marki , chociaż słyszałam o niej wiele dobrego. Producent obiecuje, że płyn ten skutecznie usuwa makijaż, łagodzi podrażnienia oraz wygładza i zapobiega wysuszeniu skóry; jest hipoalergiczny i bezzapachowy (ja wyczuwam delikatną ziołową nutkę). Podoba mi się zakrętka typu flip-top, która ułatwia aplikację. Mam nadzieję, że będzie to godny następca Mixy albo przynajmniej jej dobry zamiennik.

 

P1070611

 

Woda różana jest stałym elementem w mojej pielęgnacji. Cenię ją za kojące i nawilżające właściwości, twarz jest po niej gładka i promienna. Tym razem polecono mi płyn różany do suchej cery Fitomed. Skusiłam się ze względu na przyjemny skład oraz opakowanie z atomizerem, które na pewno sprawdzi się lepiej niż tradycyjna buteleczka. Mam nadzieję, że również z działania będę zadowolona.

 

P1070607

W końcu przyszedł czas na wypróbowanie maski-kremu z czereśni japońskiej pod oczy Orientany. Do kupna tego specyfiku przymierzałam się już od jakiegoś czasu, jednak najpierw chciałam zużyć krem pod oczy GoCranberry. Muszę przyznać, że po pierwszym użyciu jestem bardzo zadowolona, skóra pod oczami jest ładnie nawilżona. Zobaczymy jak będzie się sprawdzać przy dłuższym stosowaniu.

 

P1070615

Poza tym przy okazji drobnych zakupów w ostatnim czasie skusiłam się też na Tisane Suntime z SPF 30. Balsam Tisane, który jest moją ulubioną pomadką ochronną, właśnie mi się skończył, a Suntime była akurat w promocji, więc bez wahania włożyłam ją do koszyka. W upalne dni usta strasznie szybko mi wysychają i ta pomadka fajnie je nawilża. Zostawia delikatnie białą powłoczkę, co absolutnie mi nie przeszkadza. Czuję nawilżenie i ochronę a to najważniejsze.

P1070619

To tyle na dzisiaj. Dajcie znać czy Wam też w ostatnim czasie udało się dorwać coś fajnego!

Buziaki!

P.

One thought on “Zakupy w lipcu.

Skomentuj

