Płyn różany do twarzy Fitomed.

P1080807

 

Witam Was pod dłuższej przerwie. Ostatnio dużo się u mnie działo. Natłok różnych spraw i problemy ze zdrowiem sprawiły, że musiałam odłożyć bloga na dalszy plan. Na dodatek zepsuł mi się laptop, więc prawie calkowicie straciłam kontakt z wirtualnym światem. Na szczęście wszystko powoli wraca do normy, więc mam nadzieję, że teraz uda mi się w miarę regularnie tu zaglądać. A w ramach rekompensaty za długą nieobecność zostawiam Wam recenzję płynu różanego Fitomed, który niedawno dołączył do mojej pielęgnacji. Jeśli jesteście ciekawe, czy zostanie ze mną na dłużej – zapraszam do lektury.

P1080810

Płyn zamknięty został 200ml buteleczce z atomizerem, który rozpyla delikatną mgiełkę na twarzy. Aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna. Skład również jest przyjazny, już na drugim miejscu, zaraz po wodzie mamy ekstrakt z wody z róży damasceńskiej.A właściwości i działanie? Rewelacyjne! Ja stosuje płyn różany rano i wieczorem zamiast toniku po demakijażu a także do odświeżania buzi w ciagu dnia, jeśli akurat nie mam makijażu. W upalne dni stosuję zamiennie z wodą termalna i tutaj równiez sprawdza się świetnie. Po aplikacji cera jest gładka, nawilżona i rozjaśniona, rumień zdecydowanie mniej widoczny. Plusem jest cudowny zapach, ale to oczywiście kwestia gustu. Ja uwielbiam różane aromaty, ten jest delikatny i nienachalny.

P1080812
Wydajność równiez miło mnie zaskoczyła. Używam tego produktu już trzy miesiące i nadal jestem w trakcie pierwszego opakowania, mimo iż go sobie nie żałuję. Zużycie widoczne jest na zdjęciach. Uważam, że przy tej wydajności cena 14,99 nie jest jakoś szczególnie wygórowana.
Muszę szczerze powiedzieć, że płyn ten sprawdził się u mnie lepiej niż tradycyjna woda różana i z pewnością na stałe dołączy do mojej codziennej pielęgnacji.

Pozdrawiam Was gorąco. ;) a już niedługo ulubieńcy lipca i sierpnia.

Buziaki!

P.

3 thoughts on “Płyn różany do twarzy Fitomed.

Skomentuj

