Różane cudo od Make Me Bio.

Cześć dziewczyny! 

podpis3

 

Od niedawna stopniowo do pielęgnacji wprowadzam kosmetyki o bardziej naturalnym składzie. Pisałam już o olejku różanym, płynie różanym, teraz czas na kolejny kosmetyk na bazie róży, którą moja cera wręcz uwielbia. Jeśli tak jak ja jesteście posiadaczkami cery suchej i wrażliwej lub po prostu potrzebujecie dobrego nawilżacza, to ta recenzja powinna Was zainteresować.

P10808923

Garden Roses od Make Me Bio zamknięty został w małym uroczym słoiczku z ciemnego szkła. Po otwarciu od razu czujemy cudowny, lecz nienachalny różany zapach, który sprawia, że aplikacja jest dodatkowo przyjemna. Skład jest bardzo przyzwoity, znajdziemy w nim m.in. wodę z róży damasceńskiej, olej ze słodkich migdałów, olej jojoba, masło z mango i olej makadamia, tak więc same dobrodziejstwa. Sam  krem jest dość zbity o lekko masełkowatej konsystencji, jednak mimo to bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania pozostawiając buzię idealnie nawilżoną i aksamitnie gładką. Można go spokojnie stosować pod makijaż, bez obawy, że się zroluje czy skróci czas trwałości naszego make-up’u.

P10808832

Na początku bałam się zapychania, bo często taki efekt u mnie występuje, jednak w tym przypadku nic takiego nie zaobserwowałam. Po dwóch miesiącach stosowania efekty są zauważalne gołym okiem. Cera nabrała zdrowszego wyglądu, jest gładka i doskonale nawilżona. To chyba pierwszy taki krem, który w stu procentach spełnia moje wymagania. Dodatkowym plusem jest tutaj wydajność. Wystarczy naprawdę niewielka ilość, aby osiągnąć oczekiwany efekt. Jeden słoiczek spokojnie starczy na ok 4 – 5 miesięcy. Ja stosuję go codziennie rano i wieczorem i zużyłam dopiero nieco więcej niż połowę. Cena  nie jest wygórowana w stosunku do jakości i wydajności, wynosi ok 60zł.

P10808883

Cudowny produkt, świetne działanie, polska i naturalna marka – czego chcieć więcej? Dla mnie jest to ideał wśród kremów do twarzy i na pewno z przyjemnością będę do niego wracać.

Dajcie znać w komentarzach, czy lubicie takie kremy o bardziej naturalnym składzie i jakie najlepiej się u Was sprawdzają.

Buziaki

 

P.

 

3 thoughts on “Różane cudo od Make Me Bio.

Skomentuj

