Zakupy.

Cześć dziewczyny!

Styczeń to czas wyprzedaży. Szał zakupowy trwa, bo jak tu nie skorzystać z promocji? To najlepszy czas na zakupy, które z pewnością poprawiają humor, ale dla mnie chodzenie po galeriach handlowych jest strasznie męczące. Jednak okazje cenowe skutecznie motywują do ruszenia się z domu, tak więc dziś chcę zaprezentować Wam moje ostatnie zdobycze.

Coraz chętniej noszę sukienki, których kiedyś nie znosiłam. Zwłaszcza te Unisono przypadły mi do gustu.

12837-14-11-12-1

 

13264-14-12-05-1

 

13263-14-12-05-1

 

Jeśli chodzi o buty jestem strasznie wybredna. Dużo czasu zajęło mi znalezienie odpowiedniego fasonu na ten sezon. W końcu udało się kupić wygodne botki Carsona.

botki

A co Wy ciekawego upolowałyście podczas wyprzedaży?

Czekam na Wasze komentarze.

Buziaki!

P.

One thought on “Zakupy.

Skomentuj

