Bania Agafii, cedrowe mydło do włosów i ciała.

Cześć dziewczyny!

DSC_0592

Wiele razy już wspominałam, że wybierając kosmetyki pielęgnacyjne zwracam dużą uwagę na ich składy. Dzięki temu rzadko zdarza się, że jakiś produkt mnie uczula lub negatywnie wpływa na stan mojej skóry czy włosów. Jakiś czas temu dostałam mydło cedrowe Banii Agafii. Przyznam, że jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką, choć wiele dobrego o niej słyszałam. Jeśli jesteście ciekawe jak ten produkt się sprawuje, to zapraszam dalej.

DSC_0598

Mydło cedrowe przeznaczone jest do mycia ciała oraz włosów. Skład jest bardzo przyzwoity, nie znajdziemy w nim SLS, parabenów czy silikonów. W przezroczystym plastikowym słoiczku mamy 300ml produktu. Konsystencja jest lekko galaretowata, łatwo się rozprowadza i spłukuje. Zapach bardzo przyjemny, leśny, zapewne za sprawą oleju z cedru, który widnieje już na drugim miejscu w składzie.

DSC_0605

DSC_0609

Szczerze mówiąc zawsze sceptycznie podchodziłam do tego typu produktów 2w1. Jednak w tym przypadku zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. Podczas pierwszego mycia włosów nie użyłam żadnej odżywki, aby sprawdzić jak samo mydło wpłynie na stan mojej czupryny. Okazało się, że włosy są pięknie lśniące, nawilżone, dobrze się układają i rozczesują. Bardzo obawiałam się przesuszenia skalpu, ale nic takiego nie miało miejsca. Mydełko dobrze się pieni, na pewno o wiele lepiej niż szampony bez SLS, których używałam do tej pory. Wystarczy odrobinę zmieszać z wodą rozetrzeć je w dłoniach. Do codziennego mycia ciała również świetnie się nadaje. Dokładnie oczyszcza i nie przesusza. Po prysznicu moja skóra jest gładka i nawilżona. Jedyne, do czego mogłabym się przyczepić, to cena ok 17złotych. Jednak biorąc pod uwagę wydajność, jestem w stanie przymknąć na to oko. Na pewno zakupię jeszcze nie jedno opakowanie.

Znacie inne produkty Bani Agafii, które możecie polecić? Bardzo chętnie wypróbuję.

 

Buziaki!

P.

 

 

 

One thought on “Bania Agafii, cedrowe mydło do włosów i ciała.

Skomentuj

