Miesięczna kuracja z Biotebalem.

Cześć dziewczyny!

DSC_0505

Dzisiaj post głównie dla tych z Was, które borykają się z problemem wypadających włosów lub chcą po prostu poprawić ich stan i wzmocnić paznokcie. Produkt, o którym chcę Wam opowiedzieć poleciła mi koleżanka, ale wcześniej też troszkę o nim czytałam, więc postanowiłam wypróbować ten specyfik. Jeśli chcecie wiedzieć jakie efekty zauważyłam po miesięcznej kuracji, czytajcie dalej.

DSC_0506

Biotebal to lek (nie suplement diety), który zawiera biotynę zaliczaną do grupy witamin B. Wspomaga procesy powstawania keratyny i różnicowania się komórek naskórka oraz włosów i paznokci, poprawiając ich stan. Opakowanie zawiera 30 tabletek, koszt to ok 30  złotych.

DSC_0510

Biotebal kupiłam głównie ze względu na wzmożone wypadania włosów w okresie jesienno-zimowym. Podczas mycia czy czesania na szczotce zawsze zostawała ich cała masa. W pewnym momencie naprawdę się przeraziłam. Po miesiącu stosowania leku zauważyłam znaczną poprawę. Śmiało mogę powiedzieć, że włosów wypada o połowę mniej niż wcześniej, są też dużo mocniejsze i faktycznie szybciej rosną, co niezmiernie mnie cieszy. Zaobserwowałam również baby hair.

DSC_0784

Jeśli chodzi o wpływa na paznokcie, to nie zauważyłam jakiejś ogromnej różnicy. Moje paznokcie zawsze były mocne i nie miałam z nimi większych problemów. Może odrobinę szybciej rosną i rzadziej się łamią czy rozdwajają.

Kurację mam zamiar kontynuować. Po miesiącu jestem bardzo zadowolona z efektów. Mam nadzieję, że za 2-3 miesiące wypadanie włosów ograniczy się do minimum.

Dajcie znać, czy słyszałyście o tym leku. A może też go stsowałyście? Ciekawa jestem jakie efekty zaobserwowałyście.

 

Buziaki!

P.

Skomentuj

