Marcowe nowości.

Cześć dziewczyny!

DSC_0953

Po kilku pięknych słonecznych dniach, które zwiastowały upragnioną wiosnę, za oknem znowu zrobiło się zimno i szaro. Trzeba sobie jakoś umilić tę nieprzyjemną aurę, a wiadomo, że nic tak nie poprawia humoru jak zakupy. Raz w miesiącu można sobie pozwolić na jakiś większy wydatek, żeby po prostu poczuć się lepiej. Dzisiaj luźny post o tym, co nowego pojawiło się w mojej kosmetycznej kolekcji.

DSC_0961

Na sam początek muszę się pochwalić, że w końcu spełniło się moje małe marzenie. Kilka dni temu przyszedł do mnie zestaw pędzli Zoeva. Są tak piękne, że naprawdę szkoda ich używać. Jeszcze nie miałam okazji wykonać nimi makijażu, ale znając markę wiem czego mogę się spodziewać. Pewnie w najbliższym czasie zostaną „rozdziewiczone” i pojawi się pełna recenzja.

DSC_0964

 

DSC_0966

Cedrowe mydło Banii Agafii zachęciło mnie do wypróbowania innych produktów z tej serii.Zakupiłam maskę z drożdży piwnych, maskę siedem sił oraz balsam aktywator wzrostu. Składy są bardzo przyzwoite, mam nadzieję, że efekty na włosach mnie nie rozczarują.

DSC_0970

Pierwszy raz zdecydowałam się na zakup produktu Organic Therapy. Wiele dobrego o tej marce słyszałam i czytałam, więc skusiłam się na piankę oczyszczającą. Aktualnie do demakijażu używam emulsji Bielendy, ale akurat była promocja na piankę, więc zrobiłam zapas. Jeszcze jej nie używałam, ale już mogę powiedzieć, że przepięknie pachnie, co na pewno umili demakijaż.

DSC_0973

Ostatnią nowością jest krem do rąk Organic Oils Collection. Przyznam, że kupiłam go całkiem przypadkiem, zupełnie nie znając produktów tej marki. Zachęciło mnie urocze opakowanie w stylu retro oraz ciekawy skład bez oleju mineralnego, gliceryny i parabenów. Zobaczymy, czy ładny wygląd idzie w parze z jakością i działaniem.

Dajcie znać, co ciekawego upolowałyście w ostatnim czasie. A może znacie powyższe produkty? Koniecznie podzielcie się swoimi opiniami.

Buziaki.

P.

Skomentuj

