Zoeva Rose Golden – zestaw pędzli do makijażu oka.

Cześć dziewczyny!

DSC_0926

Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją kolekcję pędzli marki Zoeva, która totalnie zauroczyła mnie swoimi produktami. Dzięki nim wykonywanie makijażu stało się jeszcze bardziej przyjemne, bardziej dokładne i mniej pracochłonne. Mam wiele pędzli różnych marek, tych najtańszych i tych troszkę droższych, jednak gdybym miała wybrać, które z nich są moim numerem jeden – bez wahania powiem – Zoeva. Jeśli interesuje Was moja opinia na temat tych cudeniek, to czytajcie dalej.

DSC_0888

 

 

Nie będę ukrywać, że urzekł mnie design tych pędzli. Są naprawdę dobrze dopracowane, włosie jest miękkie, nie wypada i ładnie się czyści. Różowo – złote skuwki  oraz bladoróżowe trzonki z pięknie wygrawerowanymi nazwami sprawiają, że wyglądają one bardzo eksluzywnie. W zestawie otrzymujemy kosmetyczkę, która również jest bardzo urocza i cieszy oko.

DSC_0921

Zestaw, który posiadam to 12 pędzli do makijażu oczu. W jego skład wchodzą:

Concealer Buffer 142 – wykonany z taklonu, przeznaczony do aplikacji korektora, ale ja używam go również do nakładania cieni.

Luxe Soft Crease 221 – wykonany z mieszanki włosia syntetycznego i naturalnego, przeznaczony do rozcierania cieni, idealnie się przy tym sprawdza

Luxe Soft Definer 227 – wykonany z włosia kozy, pędzel do blendowania, sprawdza się naprawdę świetnie

Luxe Crease 228 – wykonany z włosia kozy, pędzel do nakładania cienia w załamaniu powieki

Luxe Pencil 230 – wykonany z włosia kucyka pony, pędzel do nakładania cieni w kącikach, bardzo precyzyjny

Petit Crease 231 – wykonany z włosia kozy, pędzel do nakładania cienia w załamaniu powieki, jest nieco mniejszy niż 228 a tym samym bardziej precyzyjny

Luxe Classic Shader 232 – wykonany z włosia syntetycznego, uniwersalny pędzel do cieni, u mnie sprawdza się świetnie przy aplikacji cieni na powiece ruchomej

Contour Shader 235 – wykonany z włosia kozy, pędzel do konturowania powiek, ja często używam go również do nakładania cienia w załamanie powieki

Luxe Precise Shader 238 – wykonany z włosia kozy, pędzel do bardzo precyzyjnego nakładania cieni

Spot Liner 310 – wykonany z włosia syntetycznego, pędzel do eyelinera, pozwala na bardzo precyzyjne namalowanie kreski przy linii rzęs, to chyba najlepszy pędzel tego typu jaki miałam

Brow Line 322 – wykonany z taklonu, pędzel do brwi, sprawdza się idealnie, łatwo i szybko można nim podkreślić brwi

Luxe Brow Light 325 – wykonany z mieszanki włosia naturalnego i syntetycznego, przeznaczony do podkreślania łuku brwiowego, ale do aplikacji cieni na powiekę również się nadaje

DSC_0872

Bez wahania mogę powiedzieć, że Zoeva i tym razem mnie nie zawiodła. Są to najlepsze pędzle jakich dotąd używałam (chociaż nadal  mam też kilku ulubieńców Hakuro). Miękkie włosie, pastelowe trzonki, które dobrze się trzyma w ręce oraz uroczy wygląd – wszystko tak jak powinno być. Dobrze się czyszczą i nie gubią włosia, to również ważne. Przyznam szczerze, że nie spotkałam się jeszcze z negatywną oceną tych pędzli i wcale się nie dziwię, bo rzeczywiście są świetne.

DSC_0918

Osoby, które malują tylko siebie i są laikami niekoniecznie znajdą zastosowanie dla wszystkich 12 pędzli. Jednak jest to z pewnością idealny set dla tych z Was, które kochają make-up lub zajmują się nim na poważnie. Mając taki zestaw można wyczarować naprawdę piękne makijaże, dodatkowo ładny design na pewno ucieszy oko zarówno wizażystki jak i klientki.

 

Dajcie znać, czy Was również urzekł ten zestaw. A może macie inne sprawdzone pędzle, które polecacie? Dajcie znać w komentarzach.

 

Buziaki.

P.

Skomentuj

