Sylveco – wygładzająca odżywka do włosów.

Cześć dziewczyny!

DSC_1537

Z marką Sylveco znam się już od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona z ich produktów. Do tej pory stosowałam tylko kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Od pewnego czasu kusiła mnie wygładzająca odżywka do włosów, a że akurat skończyła mi się maska L’Biotica, to postanowiłam w końcu ją wypróbować. W internecie opinie na jej temat są różne. A jak sprawdza się u mnie?

DSC_1539

W buteleczce z ciemnego plastiku otrzymujemy 300 ml produktu. Szata graficzna jest charakterystyczna dla produktów Sylveco, przyjemna dla oka. Skład również jest bardzo przyzwoity: woda, alkohol etylowy, ekstrakt z łopianu, cukier, olej z pestek winogron, oliwa z oliwek, gliceryna, kwas stearynowy, panthenol, glukozyd decylowy, olej arganowy, oleinian glicerolu, kwas mlekowy, guma guar, benzoesan sodu, betaina kokamidopropylowa, olejek sosnowy.

Konsystencja odżywki przypomina lekki krem, jest dosyć gęsta i ciężko ją wydobyć z opakowania. Ziołowy zapach, przyznam szczerze, nie przypadł mi do gustu, jednak nie jest on drażniący i nie utrzymuje się zbyt długo na włosach.

DSC_1542

Jeśli chodzi o samo działanie odżywki, to jestem bardzo zadowolona. Nakładam ją na całą długość włosów na około 3 minuty po czym dokładnie spłukuję. Po wysuszeniu włosy są miękkie, błyszczące, wygładzone i nawilżone. Wyglądają zdrowo i łatwo się rozczesują. Nie są przeciążone i nie przetłuszczają się zbyt szybko. Podsumowując: obietnice producenta zostały jak najbardziej spełnione. Na moich ciężkich i dość grubych włosach odżywka ta sprawdza się świetnie.

A czy Wy miałyście okazję wypróbować ten produkt? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

 

Buziaki.

3 thoughts on “Sylveco – wygładzająca odżywka do włosów.

  1. Jak dla mnie fajna odżywka, dobrze nawilża chociaż efektu wygładzenia jakoś nie zauważyłam daje jej 7/10. Używam od miesiąca na iwos.pl jest teraz promocja i dodają ją gratis do szamponu Sylveco.

Skomentuj

