Ulubieńcy ostatnich miesięcy.

Cześć dziewczyny!

103_3558

Kolejny miesiąc za nami. Lipiec minął mi bardzo szybko. Z racji tego, że ostatnio nie miałam za bardzo czasu na pisanie, nie pojawiali się także ulubieńcy. Przez dwa miesiące nazbierało się sporo produktów, których najczęściej i najchętniej używałam. Jeśli jesteście ciekawe moich perełek, to zapraszam do lektury.

103_3559

Do tej pory moim ulubionym zapachem był Paco Rabanne XS. Jednak w czerwcu na imieniny dostałam perfumy Chloe i to one są teraz numerem jeden. Są świeże i delikatne. Dziewczęce, a zarazem uwodzicielskie i kobiece. Zapach nie jest drażniący ani duszący, uwalnia się stopniowo i długo utrzymuje na skórze (a jeszcze dłużej na ubraniach). Dodatkowo zamknięte zostały w uroczym flakoniku, który cieszy oko. Zakochałam się w tych perfumach.

103_3569

O wygładzającej odżywce Sylveco pisałam ostatnio TUTAJ. Moje włosy bardzo się z nią polubiły. Producent obiecuje, że produkt ułatwia rozczesywanie, zmiękcza i przywraca połysk oraz zapewnia efekt miękkich włosów. Wszystkie te obietnice zostały spełnione.

103_3560

 Revlonu Color Stay do cery suchej i normalnej używam od około 2 lat na zmianę z innymi podkładami, w zależności od pory roku i okazji. W okresie letnim jest to mój zdecydowany ulubieniec i używam go praktycznie codziennie. Ładnie kryje i wyrównuje koloryt skóry, nie tworzy efektu maski i nie warzy się w ciągu dnia. Można upolować go na promocji nawet za 30 złotych. Jedynym minusem jest opakowanie bez pompki i czasami wylewa się za dużo produktu. Jednak jestem w stanie przymknąć na to oko, ze względu na zadowalający efekt na twarzy.

103_3568

Do mycia ciała ostatnio bardzo dobrze sprawdza się u mnie Babydream Kopf bis Fuss. Jest to produkt wielofunkcyjny, może być stosowany jako płyn do kąpieli, żel pod prysznic a także szampon. Delikatnie, ale i bardzo dokładnie oczyszcza ciało, dobrze się pieni, pozostawia skórę gładką i nawilżoną. Kilka razy użyłam go również do mycia włosów i tu również jestem z niego bardzo zadowolona. Mogę nawet stwierdzić, że spisał się lepiej, niż szampon z tej samej serii, który kiedyś bardzo lubiłam. Wygodne duże opakowanie z pompką jest dodatkowym plusem. Fajny produkt ogólnodostępny za niewielkie pieniądze,

103_3562

Przyznam się szczerze, że nie przepadam za marką Nivea. Skusiłam się jednak na zakup masełka do ust wanilia&macadamia , które wielokrotnie było zachwalane w internecie. Nie miałam zbyt dużych oczekiwań w stosunku do niego, jednak bardzo zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. Cudownie nawilża i cudownie pachnie. Używam go głównie na noc, nakładam grubą warstwę, a rano moje usta są miękkie i odżywione.

103_3567

Jeśli już jesteśmy przy ustach, to moje serce skradł również balsam do ust Pure Shine Catrice. Myślałam, że będzie to raczej coś w stylu nawilżającego błyszczyka w kredce. Okazało się jednak, że jest to produkt, który ładnie nawilża a równocześnie daje ładny, intensywny kolor (w zależności ile warstw nałożymy), który bez jedzenia i picia utrzymuje się na ustach do kilku godzin. Na pewno nie nazwałabym go balsamem. Uwielbiam go przede wszystkim za trwałość i piękny kolor (posiadam odcień cherry-ty). Aplikacja również jest bardzo przyjemna i łatwa. Normalnie kosztuje około 20 złotych, jednak ja upolowałam go na promocji za niecałe 10 złotych i głównie to zachęciło mnie do zakupu. Nie żałuję i polecam!

103_3566

W okresie letnim najlepiej sprawdza się u mnie bronzer Dr Hauschki. Uniwersalny odcień świetnie nadaje się do makijażu dziennego, daje lekki i naturalny efekt, co bardzo mi się podoba.

Na dzisiaj to wszystko. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale chwilowo zostałam bez aparatu i muszę sobie jakoś radzić. Jeśli znacie któryś w powyższych produktów, podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach. Piszcie również o swoich ulubieńcach, może coś ciekawego wpadnie mi w oko.

 

Buziaki.

P.

 

Skomentuj

