Zoeva – Naturally Yours.

Cześć dziewczyny!

DSC_5588

Po długiej nieobecności wracam do Was z kolejnymi recenzjami. Przez ostatnie miesiące przetestowałam sporo kosmetyków, zarówno z kolorówki jak i pielęgnacji, tak że mam się czym z Wami podzielić. Na pierwszy ogień idzie paletka Zoeva Naturally Yours, którą posiadam już od dłuższego czasu i jest to zdecydowanie moje największe odkrycie 2015 roku. Jeśli jesteście ciekawe za co ją uwielbiam, to czytajcie dalej.

DSC_5611

Nad zakupem palet Zoeva zastanawiałam się od dawna, ale długo nie mogłam się zdecydować. Ostatecznie wybór padł na najbardziej neutralną czyli Naturally Yours. W tekturowym opakowaniu znajduje się 10 dobrze napigmentowanych cieni o różnym wykończeniu, 5 matowych i 5 połyskujących. Kolory są bardzo dobrze dobrane. Mamy tu bazowy cielisty cień, jaśniutki „first love” świetnie sprawdza się do rozświetlenia kącików lub pod łuk brwiowy, matowe brązy idealne do podkreślenia załamania powieki, brąz „forever yours” pięknie opalizuje na turkus, złoto świetnie sprawdzi się zarówno w makijażu dziennym jak i wieczorowym oraz klasyczna czerń. Błyszczące cienie nie wyglądają nachalnie, delikatnie się mienią, co daje naprawdę subtelny i elegancki efekt na powiece.

DSC_5591

DSC_5595

DSC_5596

Przejdźmy teraz do najważniejszego: za co tak uwielbiam tę paletę? Przede wszystkim za jakość, pigmentację oraz trwałość. Cienie praktycznie w ogóle się nie osypują, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, praca nimi to sama przyjemność. Pigmentacja jest świetna, podczas blendowania nie tracą koloru, można budować intensywność makijażu. Konsystencja jest miękka i kremowa, dzięki czemu cienie bardzo ładnie i łatwo się rozcierają. Na powiece utrzymują się w idealnym stanie aż do momentu demakijażu, aplikuję je na przypudrowany korektor i spokojnie wytrzymują cały dzień.

DSC_5590

Naturally Yours to paleta, którą z czystym sumieniem mogę każdemu polecić. Śmiało mogę powiedzieć, że swoją jakością bije na głowę inne marki, które są nawet kilka  razy droższe. Żałuję, że tak późno zdecydowałam się na zakup, ale na pewno skuszę się jeszcze na inne palety Zoeva.

Dajcie znać czy używałyście którejś z palet Zoeva. Jestem ciekawa Waszych opinii.

Buziaki!

P.

Skomentuj

