Weekend w Poznaniu.

Cześć Kochani!

Jeśli obserwujecie mojego instagrama oraz facebooka, to wiecie, że ostatni weekend spędziłam w Poznaniu. Mimo niewielkiej ilości słońca, spontaniczny wypad do stolicy wielkopolski bardzo się nam udał. Mimo, iż Poznań nie urzekł mnie swoim urokiem aż tak bardzo jak Wrocław, to jeszcze kiedyś bardzo chętnie tam wrócę. A dziś zapraszam Was na krótką relację z naszego pobytu. Miłego oglądania! :)

DSC_5925-2

DSC_5927-2

DSC_5892-2

DSC_5896-2

DSC_5947-2

DSC_5901-2

W dniu naszego wyjazdu pojawiło się słoneczko :)

DSC_6219

DSC_6218-2

Poznańskie koziołki.

DSC_6210

Most Jordana obwieszony kłódkami.

DSC_6131-2

Katedra.

DSC_6147-2

Stary Browar, galeria handlowa z bardzo ciekawym designem.

DSC_5994-2

DSC_5998-2

DSC_5973-2

DSC_6232

W cukierni/piekarni Artisan skusiliśmy się na porcję lodów rzemieślniczym, które były po prostu przepyszne!

DSC_6185-2

W przytulnej knajpce Sofa serwują bardzo dobre placki z cukini. Polecam!

DSC_5877

DSC_5875

Zatrzymaliśmy się w Rosemary’s Hostel. Świetny klimat w stylu filmowym Polańskiego, bardzo sympatyczna i pomocna obsługa, ładne i czyściutkie pokoje.

DSC_6200-2

Na dzisiaj to tyle. Dajcie znać, czy podobają się Wam takie niekosmetyczne posty.

Buziaki!

P.

2 thoughts on “Weekend w Poznaniu.

  1. Piękne zdjęcia. Mieszkam w Poznaniu od urodzenia – serdecznie zapraszam w okolicy czerwca na Jarmark Świętojański albo w maju z okazji nocy muzeów. Jeżeli chodzi o knajpki to polecam Gołębnik na ulicy Wielkiej – mają przepyszną gruszotkę i cudowny napój na bazie wina, soku i owoców :) We Wrocławiu również byłam i z całą pewnością tam wrócę. Piękne miasto :) Pozdrawiam

  2. Ja studiuję w Poznaniu, bo urzekł mnie jako dziecko. Jednak nie widziałam wcześniej Wrocławia, bo inaczej tam bym celowała. Aczkolwiek jest on bardzo uroczy i ma swój klimat.:) Świetne zdjęcia.;)

Skomentuj

