Zoeva Coral Spectrum – paleta róży.

Cześć dziewczyny!

DSC_6569

Na początku roku Zoeva wypuściła nową kolekcję Spectrum. Jestem totalnie zakochana zarówno w cieniach jak i pędzlach tej marki, więc nowości zawsze budzą ciekawość i zainteresowanie. Do tej pory ani razu się nie zawiodłam. W tym przypadku żadna z paletek cieni Spectrum nie urzekła mnie jakoś specjalnie jeśli chodzi o gamę kolorystyczną, dużo odcieni pokrywa się z tymi, które już mam w swojej kolekcji, dlatego raczej nie skuszę się na żadną z nich. Natomiast bardzo spodobały mi się paletki róży do policzków. Do wyboru mamy trzy wersje kolorystyczne: pink, coral oraz nude. Ja zdecydowałam się na Coral Spectrum, bo wydaje mi się najbardziej uniwersalna. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii na jej temat, to zapraszam do dalszego czytania.

DSC_6571

Cała seria Scpectrum ma bardzo elegancki i przykuwający wzrok design. Opakowanie wykonane z solidnej tektury, zamykane na magnes prezentuje się naprawdę rewelacyjnie. W środku znajdują się cztery róże o różnym wykończeniu: matowe oraz satynowe, od jasnej brzoskwini do koralowego różu.

DSC_6584

Paletka ta jest niemalże idealna. Róże są świetnie napigmentowane, nie tworzą plam, łatwo rozprowadzają się na policzkach i utrzymują się na swoim miejscu praktycznie cały dzień. Jedyny minus jaki zauważyłam, to odrobinę się pylą podczas nabierania na pędzel, ale wobec powyższych zalet w ogóle mi to nie przeszkadza.

DSC_6591

Koszt takiej paletki to ok 75 złotych. Za tak świetną jakość nie jest to wysoka cena. Tym bardziej, że mamy tu cztery róże, każdy o gramaturze 3,8g. Gorąco polecam Wam ten produkt!

 

Buziaki!

P.

Skomentuj

