Ulubieńcy ostatnich miesięcy.

Cześć dziewczyny!

Ostatnio rzadko pojawia się tutaj coś nowego. Wszystko przez pracę, która pochłania większość mojego czasu. Dzisiaj znalazłam chwilę, aby przynajmniej w niewielkim stopniu nadrobić blogowe zaległości. Dawno nie było ulubieńców, więc zapraszam Was na krótką zbiorczą recenzję kosmetyków, których najczęściej używałam w ostatnich miesiącach i najlepiej się u mnie sprawdzają na co dzień.

DSC_7114

Podkład, którego tak naprawdę używam od dobrych kilku miesięcy to Inglot HD Perfect Coverup Foundation w odcieniu 79. Świetnie sprawdza się u mnie w codziennym makijażu, do pracy a także na większe wyjścia. Ma bardzo dobre krycie, które możemy budować oraz fajną, lekko gęstą konsystencję. Ładnie wygląda na twarzy, nie ściera się w ciągu dnia, dobrze się trzyma, oczywiście po utrwaleni pudrem (w moim przypadku cały czas niezmiennie jest to Ben Nye). Ładnie pachnie i przyjemnie się aplikuje. Nie przesusza, co jest dla mnie bardzo ważne, więc na pewno świetnie się sprawdzi u tych z Was, które mają cerę suchą. Cena to 79 złotych, więc nie jest wygórowana jak na podkład dobrej jakości. Polecam!

DSC_7134

DSC_7130

Róż do policzków, którego używam praktycznie codziennie to Clarins Mini Blush Prodige w odcieniu 02 soft peach. Jest to delikatnie brzoskwiniowy odcień z drobinkami, które pięknie rozświetlają twarz a przy tym nie są bardzo nachalne. Świetnie sprawdza się na co dzień, dodaje skórze blasku i świeżości. Łatwo się aplikuje, nie tworzy plam, dobrze się rozciera i ciężko zrobić sobie nim krzywdę. Dodatkowo zamknięty jest w złotym puzdereczku z lusterkiem, które wygląda bardzo elegancko i z łatwością zmieści się do torebki.

DSC_7144

DSC_7140

Niedawno powróciłam do tuszu Max Factor False Lash Effect, tym razem w wersji Velvet Volume. Uwielbiam jego silikonową szczoteczkę, która pięknie rozczesuje rzęsy. Dodatkowo tusz ich nie wysusza, są sprężyste i wyglądają bardzo naturalnie. Uwielbiam taki efekt na co dzień. Nie zauważyłam też, aby tusz osypywał mi się w ciągu dnia, jest trwały a przy tym bardzo łatwo się go usuwa podczas demakijażu, co niewątpliwie jest dużym plusem przy wrażliwych oczach. Dla mnie to numer jeden na chwilę obecną.

DSC_7119

W makijażu dziennym stawiam na delikatnie podkreślone oko i mocniej zaznaczone usta. Najczęściej używaną przeze mnie pomadką w ostatnim czasie jest Golden Rose Velvet Matte w numerze 09. Szminka ta już kiedyś pojawiła się w ulubieńcach. Lubię ją za dobrą trwałość, fajną konsystencję i łatwą aplikację. W odcieniu 09 się po prostu zakochałam! Na zdjęciu widać, że używam jej dosyć często i już niedługo będę musiała pomyśleć o kolejnym opakowaniu.

DSC_7123

Na koniec jeden produkt pielęgnacyjny do ust. Pewnie większość z Was zna albo przynajmniej kojarzy balsamy EOS. Ja sama jakoś nigdy nie byłam do nich przekonana, ale akurat dostałam go w prezencie, więc postanowiłam przetestować. U mnie sprawdza się rewelacyjnie. Świetnie nawilża, ładnie pachnie (mam wersję truskawkową), nie pozostawia na ustach lepkiej warstwy jak większość pomadek tego typu a mimo to czuć go jeszcze długo po aplikacji. Usta są aksamitne i wypielęgnowane. Mam go zawsze w torebce i używam ciągle a zużycie nadal jest niewielkie.

Dajcie znać jakie kosmetyki w ostatnim czasie najlepiej się u Was sprawdzają. Jestem ciekawa Waszych opinii. Zapraszam Was również na mojego facebooka oraz Instagram (tam zdecydowanie więcej się dzieje).

Buziaki!

P.

One thought on “Ulubieńcy ostatnich miesięcy.

Skomentuj

