Krem odżywczy Resibo.

Cześć dziewczyny!

Jakiś czas temu pisałam recenzję kremu pod oczy Resibo. Bardzo się z nim polubiłam, co zachęciło mnie do zakupu kolejnych produktów tej marki. Niedawno skończyłam pierwsze opakowanie kremu odżywczego, więc dzisiaj chcę się podzielić z Wami wrażeniami na jego temat. Jeśli jesteście ciekawe, czy sprawdził się równie dobrze co krem pod oczy, to zapraszam do dalszej części postu.

DSC_8134

Kosmetyk przyszedł do mnie pięknie zapakowany w tekturową tubę, na której znajdują się wszelkie informacje o produkcie. Sam krem zamknięty został w wygodnym opakowaniu w pompką, dzięki czemu aplikacja jest łatwa i higieniczna. Szata graficzna również jest bardzo przyjemna dla oka, charakterystyczna dla marki Resibo.

DSC_8137

Producent zapewnia, że krem ma działanie regenerujące, odżywcze i przeciwstarzeniowe. Posiada właściwości przeciwzapalne, uelastycznia i wygładza skórę. W składzie, który w 98,8% jest naturalny,  znajdziemy m.in. ekstrakt z alg, olej z pestek moreli, olej z orzecha brazylijskiego, omega plus oraz lyco-sol czyli wyciąg z pomidora zwyczajnego.

DSC_8135

Konsystencja jest dosyć gęsta, treściwa, aczkolwiek łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Wystarczy jedna pompka, aby zaaplikować krem na całą twarz. Świetnie sprawdza się pod makijaż, nie roluje się i nie bieli twarzy.

DSC_8136

To teraz przejdźmy do najważniejszego – działania. Krem faktycznie pięknie wygładza i uelastycznia skórę twarzy, pozostawia ją miękką i przyjemną w dotyku. Jak już wspomniałam bardzo dobrze sprawdza się również pod makijaż, jest fajną bazą pod podkład. Używałam go głównie w okresie zimowym, na noc i na dzień. W zimie moja twarz jest bardziej przesuszona niż zazwyczaj, dlatego potrzebuję wtedy mocniejszego nawilżenia. Niestety, mimo swojej treściwej i gęstej formuły, pod tym względem krem ten okazał się za słaby. Bardzo go polubiłam, ale ten jeden minus sprawił, że pewnie więcej go nie kupię. Myślę, że dla osób, które nie mają problemów z przesuszoną cerą sprawdzi się idealnie. Obecnie jestem w trakcie testowania innego kremu Resibo, tym razem ultranawilżającego. Na pewno dam Wam znać jak się u mnie sprawdził.

Dajcie znać czy miałyście już okazję wypróbować ten krem i jakie macie wrażenia po jego stosowaniu.

Buziaki!

P.

Skomentuj

