Idealny duet Iossi.

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić moim absolutnym odkryciem zeszłego roku, jeśli chodzi o pielęgnację cery. W połowie listopada zdecydowałam się na zakup zestawu, w którego skład wchodzi serum rozjaśniające oraz mgiełka różana. Wcześniej słyszałam i czytałam sporo pozytywnych opinii i byłam niesamowicie ciekawa działania tych produktów. Po trzech miesiącach codziennego stosowania mogę już coś więcej powiedzieć na ich temat, więc zapraszam do lektury.

dsc_0583x2Marka Iossi pochodzi z Krakowa i z tego co się orientuję jest na polskim rynku stosunkowo od niedawna. Wszystkie kosmetyki są ręcznie wytwarzane z wyłącznie naturalnych składników roślinnych. Zero chemii, sztucznych dodatków i barwników. Wszystko w zgodzie z naturą, co za tym idzie kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Szata graficzna jest bardzo minimalistyczna, wszystkie mazidła zamykane są w słoiczkach/buteleczkach z ciemnego szkła, co nadaje im troszkę apteczny wygląd, który mi osobiście bardzo się podoba. Wszystko jest spójne i przemyślane.
TONIK/MGIEŁKA Z RÓŻY DAMASCEŃSKIEJ:

dsc_0588x2
Jest to tonik i mgiełka w jednym. Skład: 100% wody z róży damasceńskiej. Jak wiecie zarówno ja jak i moja skóra uwielbiamy kosmetyki na bazie róży, nie tylko za zapach ale i dobroczynne działanie. Szczerze mówiąc miałam do czynienia z wieloma wodami tego typu, jednak ta konkretna sprawdziła się u mnie najlepiej. Buteleczka posiada dyfuzor, który idealnie rozpyla produkt na twarzy dając uczucie ukojenia i luksusu.

dsc_0598x2

Jest to kosmetyk bardzo uniwersalny, można go używać na wiele sposobów. U mnie najlepiej sprawdza się właśnie w połączeniu z serum. Po demakijażu rozpylam mgiełkę i na wilgotną twarz aplikuję serum rozświetlające. Może być też używana zamiast toniku, aby przywrócić skórze naturalne pH, w ciągu dnia do odświeżania a także jako dodatek do innych produktów. W każdym przypadku działanie jest rewelacyjne. Wodę różaną polecam szczególnie osobom, które tak jak ja mają cerę wrażliwą i suchą. Łagodzi podrażnienia i przywraca odpowiedni stopień nawilżenia.

dsc_0593

Cena to 59 złotych za 50 ml. Jest to dosyć dużo, biorąc pod uwagę inne tańsze produkty tego typu. Jednak ja osobiście polecam wypróbować, bo różnica jest niesamowita.

SERUM ROZŚWIETLAJĄCE. DZIKA RÓŻA, GERANIUM, CYPRYS, WITAMINA A i E:

dsc_0601x2
Serum to kosmetyk, który zaczęłam stosować całkiem niedawno. Wcześniej w zupełności wystarczał mi krem na dzień i na noc. Jednak teraz już wiem, jak bardzo ważny jest to krok w wieczornej pielęgnacji i nie wyobrażam sobie, abym mogła go pominąć.

Serum rozświetlające Iossi zachwyca naturalnym składem: olej jojoba, olej z dzikiej róży, nagietek i kocanka w oleju z pestek winogron, olej z zarodków pszenicy, olej z ogórecznika, olej z wiesiołka, skwalan, macerat marchwi w oleju słonecznikowym, olej rokitnikowy, witamina E, witamina C, olejki eteryczne (geranium, cyprys, palmaroza, drzewo sandałowe, szałwia lekarska, rumianek). Jak widzicie nie znajdziemy tu szkodliwych dodatków, sztucznych barwników czy chemicznych zapychaczy, więc nic dziwnego, że moja cera tak bardzo pokochała ten kosmetyk.

dsc_0600x2
W szklanej buteleczce mamy 30ml serum o lekkiej oleistej konsystencji i specyficznym (jak dla mnie bardzo przyjemnym) zapachu z wyczuwalną różaną nutą. Dzięki wygodnej pipetce możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu i mamy pewność, że nic się nie zmarnuje czy rozleje. Trzeba przyznać, że jest to kosmetyk niesamowicie wydajny. Termin ważności to trzy miesiące od otwarcia i myślę, że naprawdę ciężko jest je zużyć w tak krótkim czasie. Według producenta wystarczą dwie krople na całą twarz, jednak ja aplikuję 3 (na dzień) – 6 (na noc). Czasami na noc wklepuję kilka kropel więcej i pozostawiam do wchłonięcia jak maseczkę. Wtedy nie używam już kremu. Rano skóra jest w doskonałej kondycji, idealnie nawilżona, miękka i gładka.

dsc_0607x2
Jakie efekty zauważyłam po trzech miesiącach stosowania? Widocznie rozjaśnione przebarwienia po „niespodziankach” na twarzy. Cera nabrała zdrowszego wyglądu i ładnego kolorytu, dodatkowo jest ukojona i nawilżona. Cena tego specyfiku to 89 zł, ale uważam, że jest on wart każdej wydanej złotówki.
Gorąco polecam ten duet dla każdego typu skóry. W szczególności dla cery naczynkowej, którą sama posiadam. Cena zestawu wynosi 128 złotych, serum można wybrać w zależności od potrzeb naszej skóry.

Trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że recenzja okaże się dla Was ciekawa i pomocna. Dajcie mi koniecznie znać, czy spotkałyście się już z marką Iossi. A może zastanawiacie się nad zakupem któregoś z produktów? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze. Będzie mi również bardzo miło jeśli polubicie mojego bloga na facebooku KLIK, żeby być na bieżąco.

Pozdrawiam Was ciepło.
P.

6 thoughts on “Idealny duet Iossi.

Skomentuj

