Kwietniowe nowości kosmetyczne. | La Mer, Golden Rose, Zoeva, Resibo.

Cześć dziewczyny!

Czy u Was też pada śnieg i jest niemiłosiernie zimno? Jeszcze kilka dni temu mieliśmy piękną, słoneczną pogodę a dziś od ran a sypie. Mam nadzieję, że ta zimowa aura szybko minie i wiosna wróci do nas na dobre. A póki co przejdę do tematu tego wpisu. W ostatnim czasie pojawiło się u mnie sporo nowości, głównie z kolorówki, ale nie tylko. Są to produkty, których jestem niezmiernie ciekawa. Niektóre z nich zdążyłam już wypróbować, ale większość nadal czeka na swój pierwszy raz. Jeśli jesteście zainteresowane, to zapraszam do lektury.

Zacznę może od najdroższego produktu, którym jest sypki puder La Mer. Jakiś czas temu Maxineczka na swoim kanale bardzo polecała ten kosmetyk. Oczywiście wtedy od razu pomyślałam, że nigdy w życiu nie wydam 360 złotych na puder, ale jak widać marzenia się spełniają i dostałam go w prezencie. Wiem, jestem szczęściarą. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, więc nie wiem czy faktycznie jest wart swojej ceny, ale w najbliższych dniach planuję użyć go w jakimś makijażu. Recenzja na pewno pojawi się na blogu, więc czekajcie cierpliwie.

Rzadko kupuję nowe pomadki, ale skusiłam się ostatnio na Longstay Liquid Matte Lipstick z Golden Rose. Pewnie większość z Was już słyszała o tych pomadkach, bo jakiś czas temu było o nich głośno w internetach. Kupiłam na razie jedną, żeby wypróbować czy w ogóle się u mnie sprawdzi. Wybrałam tę w odcieniu 07 – przepiękny intensywny róż. Kolor będzie idealny na wiosnę i lato. Póki co robiłam jedynie swatche na ręce i muszę Wam powiedzieć, że trwałość jest naprawdę niezła, miałam problem ze zmyciem. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i mam nadzieję, że się nie rozczaruję. Drugim produktem marki Golden Rose jest rozświetlacz w sztyfcie Highlighter Stick, o którym czytałam dużo dobrego. Kupiłam go z myślą o sezonie letnim. Myślę, że fajnie się sprawdzi do rozświetlenia ciała, ramion czy dekoltu.

Wczoraj dotarła do mnie najnowsza paletka Zoeva Sweet Glamour. Ma piękne, pastelowe kolory idealne na wiosnę i lato. Mam nadzieję, że jakość tych cieni nie będzie odbiegać od pozostałych palet marki, które uwielbiam. Drugą nowością Zoevy u mnie jest paleta do brwi Brow Spectrum. Szukałam takiego produktu od dawna. W tej palecie mamy wszystko, różne odcienie brązów, które pozwolą na uzyskanie bardzo naturalnego efektu oraz jasne cienie do rozświetlenia lub wyczyszczenia obszaru pod łukiem brwiowym. Do kufra wizażysty będzie jak znalazł!

Moja kolekcja kosmetyków Resibo nieustannie się powiększa, niedawno dołączyły dwa nowe produkty: słynny olejek do demakijażu oraz nowość – balsam do ust. Jeszcze za krótko ich używam, żeby wydać rzetelną opinię, ale mogę Wam zdradzić, że póki co jestem zadowolona i marka Resibo kolejny raz mnie nie zawiodła. Będę dalej testować i na pewno podzielę się z Wami opinią.

Który z tych produktów najbardziej Was zainteresował? Możecie również podzielić się swoimi nowościami w komentarzach.

Buziaki!

P.

19 thoughts on “Kwietniowe nowości kosmetyczne. | La Mer, Golden Rose, Zoeva, Resibo.

  1. Olejek do demakijażu Resibo ma swoje miejsce w mojej kosmetyczce od dłuższego czasu. Myślę, że pierwsze spotkanie z nim może być trudne ze względu na specyficzny zapach. Jednak szybko można go zaakceptować, a jego właściwości są naprawdę świetnie. U siebie pisałam o nim szerzej. Jestem ciekawa Twojej opinii, więc będę tu zaglądać.

    Z oferty Golden Rose wybrałam tę samą pomadkę.

    Natomiast marka La Mer kusi mnie, ale podkładem oraz kremem.

    Testuj! Czekam na Twoje werdykty.

  2. Słyszałam tyle dobrego o kosmetykach Resibo, a jakoś zawsze wybieram coś innego :P Teraz kończy mi się puder, podkład, balsam do ust i kilka innych rzeczy i koniecznie będę musiała wybrać coś z oferty tej marki :)

  3. Tez czaje sie na ten puder La Mer, a reszta kosmetykow bardzo apetyczna, chetnie bym przygarnela. Obecnie czekam na pastelowa paletke z Zoeva, ale zanim bedzie u nas (CH) dostepna to troche minie :/ Pozdrawiam :)

Skomentuj

