Recenzja korektora Magic Concealer. | Helena Rubinstein.

Cześć dziewczyny!

Korektor pod oczy to niewątpliwie jeden z ważniejszych elementów makijażu. Skóra wokół oczu jest bardzo cienka i delikatna, dlatego wymaga specjalnego traktowania. Tak samo jak nie można zapominać o odpowiedniej pielęgnacji tych okolic, tak powinnyśmy pamiętać, aby dobierać kosmetyki kolorowe tak by tych wrażliwych miejsc dodatkowo nie obciążać.

Im jestem starsza, tym trudniej jest mi znaleźć korektor idealny. Od kiedy pojawiły się pierwsze zmarszczki mimiczne wokół oczu, zwracam uwagę, aby kosmetyki które aplikuję w tej strefie dodatkowo ich nie podkreślały i nie przesuszały delikatnej skóry. W trakcie tych moich poszukiwań ideału trafiłam na korektor, o którym już jakiś czas temu było głośno w blogosferze. Już przy pierwszej aplikacji wiedziałam, że będzie to związek długotrwały, ale dałam sobie troszkę czasu, żeby przetestować go w różnych warunkach i dzisiaj z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest to zdecydowanie najlepszy korektor pod oczy! Jesteście ciekawi za co go uwielbiam?

Korektor, który posiadam to 01 light czyli najjaśniejszy z trzech dostępnych odcieni. Jest naprawdę jasny i świetnie sprawdzi się dla osób z bardzo jasną karnacją. Opakowanie jest proste, ale jednocześnie wygląda bardzo ekskluzywnie i estetycznie. Podoba mi się forma miękkiej tubki, dzięki czemu możemy wydobyć kosmetyk do ostatniej kropli. Za takie pieniądze szkoda by było, gdyby coś się miało zmarnować. Tubka zakończona jest wąskim dziubkiem, przez który łatwo jest wydobyć minimalną ilość produktu. Nic nam się nie rozlewa i nie brudzi.

Producent obiecuje…

…że korektor wygładza niedoskonałości, redukuje oznaki zmęczenia, rozświetla cienie, zmniejsza obrzęk i ożywia skórę wokół oczu. Dodatkowo jest wzbogacony o rumianek i mikrocząsteczki pereł.

Konsystencja tego korektora jest dosyć lekka. Nie jest on bardzo gęsty, ale też nie bardzo lejący, taki w sam raz. Krycie określiłabym jako średnie. Mam niewielkie cienie pod oczami i Magic radzi sobie z nimi bardzo dobrze, ładnie zakrywa to, co ma zakrywać.  Efekt, jaki daje na skórze bardzo mi się podoba. Wygląda naturalnie i nie zbiera się w zmarszczkach, oczywiście jeśli nie przesadzimy z ilością a wystarczy go naprawdę niedużo aby uzyskać fajny efekt.

Lubię go przede wszystkim za…

…piękne rozświetlenie okolicy wokół oczu. Dzięki niemu spojrzenie wygląda na świeże i wypoczęte, nawet jeśli mamy za sobą nieprzespaną noc. Ponadto nie przesusza skóry, a nawet powiedziałabym, że ją nawilża. Dzięki temu może być stosowany przez osoby z bardzo suchą a nawet przesuszoną cerą. Dobrze sprawdzi się również u kobiet dojrzałych.

Najbardziej zaskoczyła mnie jego trwałość. Trzyma się na swoim miejscu od chwili nałożenia aż do momentu demakijażu. Byłam naprawdę w szoku, kiedy po całym dniu (ponad 12h) spojrzałam w lustro i podkład już się gdzieniegdzie starł, natomiast korektor był w idealnym stanie, nienaruszony. Nieważne jakim pudrem go utrwalę, trwałość zawsze jest nienaganna.

Magic Concealer nie zastyga, więc nie musimy się spieszyć z jego aplikacją. Możemy wklepać go palcem, rozprowadzić pędzlem lub gąbką. Ja najbardziej lubię używać do tego celu mini gąbki Blend It, ale tak naprawdę każda metoda daje dobry efekt.

Jedyną wadą o jakiej mogę wspomnieć jest cena. Korektor kosztuje 189 złotych w cenie regularnej. Wydaje się, że to dosyć spora kwota, ale mamy 15 ml produktu a nie jak standardowo 10 ml. Ponadto jest on bardzo wydajny no i oczywiście efekt jaki daje jest wart każdej złotówki. Jak dla mnie to ideał i chyba żaden korektor pod oczy nigdy nie spełniał moich oczekiwań w tak dużym stopniu. Gorąco Wam polecam.

Jaki jest Wasz ulubiony korektor pod oczy? Piszcie śmiało, chętnie poznam Wasze typy.

Buziaki!

P.

21 thoughts on “Recenzja korektora Magic Concealer. | Helena Rubinstein.

  1. Słyszałam o nim dobre opinie. Ale jeszcze nie miałam okazji przetestować.
    Na co dzień ograniczam się do wytuszowania rzęs ale i tak myślę, że trafi w moje posiadanie. :D

  2. Marzy mi się, mam go na liście już od długiego czasu. Jak ogarnę trochę swój zapas to kupię go nawet w cenie regularnej, w końcu musi być mój 😜

  3. Przyznam szczerze, że nie używam korektorów pod oczy, w swojej kosmetyczce mam jednak korektor mineralny od Anabell Minerals, bo pokochałam z wzajemnością, kosmetyki mineralne :)

  4. Moje dwa ulubione to korektor wygladzajaco-rozswietlajacy z Yves Rocher i korygujacy z Bell 😉 tego nie znam, jaka cena? ;-)

  5. Niestety nie mam korektora, który spełniałby moje oczekiwania w 100%. Pod oczami powoli zaczynają pojawiać mi się zmarszczki mimiczne, więc podczas makijażu wolałabym je ukrywać zamiast podkreślać. Korektor według twojego opisu wydaje się bardzo fajny. Myślę, że spełniłby moje oczekiwania, jednak przeraża mnie trochę cena. Jeśli uda mi się natrafić na promocje, to na pewno go kupię, wtedy tam też znać jak się sprawdza u mnie. Pozdrawiam ciepło :)

Skomentuj

